Jak zrobić zakupy w sklepie EuroMeble.
Zakupy w kilku krokach
W pierwszym etapie składania zamówienia, musisz uzupełnić swój koszyk, wybranymi przez Ciebie przedmiotami.
Następnym krokiem będzie przejście do koszyka klikając przycisk w prawym górnym rogu strony.
Po przejściu do koszyka, niezbędne będzie wybranie metody płatności, oraz w przypadku gdy posiadasz kod rabatowy, zdobyty korzystając z naszego programu lojalnościowego, lub ogólnodostępnych akcji promocyjnych - zaznacz pole "Mam kod rabatowy" o raz uzupełnij pole tekstowe.
Przechodząc dalej, zostaniesz poproszony o podanie niezbędnych danych do zrealizowania zamówienia, tj. imie, nazwisko, kod pocztowy, adres, numer telefonu itp.
Po poprawnym złożeniu zamówienia zostanie Ci tylko potwierdzić je, klikając link który otrzymasz w wiadomości wysłanej na Twój adres e-mail podany podczas finalizacji zamówienia. W kolejnej wiadomości w zależności od wybranej metody płatności otrzymasz od nas potwierdzenie zaksięgowania wpłaty, lub dane do jej zrealizowania.
W przypadku wyboru płatności przy odbiorze, zamówienie trafi do realizacji zaraz po jego potwierdzeniu.
Program lojalnościowy
Nasz program lojalnościowy polega na nagradzaniu przez nas klienta punktami, za wykonane czynności w naszym sklepie, tj. zakupy, polecanie nas znajomym oraz ocenę produktu. Zebrane punkty można wymienić na rabaty, zależne od ich ilości, tzn. im więcej punktów - tym większy rabat.
Kody rabatowe
W naszym sklepie internetowym kody rabatowe nie łączą się, tzn. nie możesz użyć kilku na raz podczas finalizacji zamówienia, natomiast możesz wykorzystać je, pojedynczo na kolejne zakupy.
Sposoby płatności
Dbając o wygodę oraz poświęcony czas naszego klienta, przygotowaliśmy najlepiej oceniane metody płatności, dzięki którym
szybko, łatwo prowadząc Cię krok po kroku oraz bezpiecznie dzięki szyfrowanym metodą połączenia zrealizujesz swoją płatność.
Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień
Jeśli podczas zamówienia, założyłeś u nas konto - masz możliwość sprawdzenia statusu realizacji. Klikając w prawym górnym rogu naszej strony "Moje konto", po zalogowaniu się możesz przejść do zakładki "Twoje zamówienia" w dolnej sekcji strony, gdzie zobaczysz statusy wszystkich Twoich zamówień.